søndag den 8. maj 2011

Mors dag


I går tog vi forskud på glæderne og fejrede mors dag. Man kan mene hvad man vil om mors dag, men jeg synes, at det er hyggeligt. Og så tror jeg også godt, min mor kan lide at få gaver ;)


Sikke en sød vandmelon, den kan man da næsten ikke nænne at spise :D Og så fik vi også prøvet det der granatæble. Det dufter jo ikke ligesom vores cremer med granatæbleduft - det må bare være et markedsføringstrick, hæ.


Og så er det i dag, vi skal til konfirmation. Så da jeg i går aftes rendte forvirret rundt, og prøvede at finde noget tøj,  undrede jeg mig lidt over, at mine sko var så underlige at gå i. Ak ja, sådan går det, når man hiver dem frem fra et mørkt skab, hæ. Jeg fandt heldigvis det rigtige par, så nu er jeg (næsten) klar til fest.
Det startede også fint i går aftes med at jeg satte mit vækkeur til 8.40. Vi bliver nemlig hentet 8.45, og hurtig er jeg alligevel ikke, hø.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)