onsdag den 18. maj 2011

Billige prikker

Prikkede strømpebukser giver sådan et sjovt og fint pift, og sådan nogle ting kan jeg jo godt lide, hæ hæ. Indtil videre har jeg dog kun haft ét par, der har været gemt til særlige lejligheder. For sådan nogle er jo desværre lidt pebrede i prisen, i hvert fald når man er lidt små-klodset (bare lidt, ikke. Host), og de derfor holder én gang kort tid. Derfor blev jeg meget glad, da jeg så et godt tilbud fra H&M:

Ja. Der står en cykel i vores stue.

2-pak prikkede strømpebukser til 30 kr.. Ja tak. Det er jo faktisk en okay pris bare for ét par, og når man også får de store prikker med, er det jo bare endnu bedre. Skal i hvert fald have hapset nogle flere par - det er jo ren basis, hæ hæ.

Udover at hente H&M-pakken har jeg skam også været rigtig kulinarisk i dag:


Hæ hæ, en kamstegssandwich. Min kæreste havde forladt mig og overladt det til mig selv at sørge for aftensmad (han kunne da godt lige have bikset noget sammen, hva'? ;) ). I Føtex var denne lækkerbisken sat ned til 12,-, og sådan en har jeg altså haft et godt øje til i noget tid. Så nu skulle det altså være, nammenam. Sådan nogle aleneaftener er nu heller ikke at kimse af ;)

5 kommentarer:

  1. jeg vil gerne have nogle prikkede også sorte/mørkeblå ;) str. M tror je :)
    Billigt billigt - velbekomme

    SvarSlet
  2. Natasia: Hæ hæ, god smag som altid - de er bestilt nu ;)
    Og tak tak :p

    SvarSlet
  3. Har også de prikkede leggins, er vilde med dem! :-)

    -Rikke :)
    rikkebirck.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Det kan jeg godt forstå, de er herlige :p

    SvarSlet
  5. Du har super flotte ben i strømpebukser. Går du tit i strømpebukser og tænder det dig?

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)