fredag den 27. maj 2011

Blevet væk på sidste skoledag


Ej forhåbentligt ikke, men min lille-men-alt-for-hurtigt-voksende-søster var Find Holger her på sin sidste skoledag, hæ hæ. Hvem har lige givet hende lov til, at blive så så stor? Snøft. Men fin var både hun og cyklen. Og cykelhjelmen havde skam også fået fint pynt på, det var en robust udgave af Holgers tophat.
For nogle år siden var der nogen fra vores skole, der kørte sammen på sidste skoledag og kørt væk i ambulance. Så selvom, nej specielt ved sådanne begivenheder er det også vigtigt at huske på sikkerheden. Det var bare lige dagens gode råd fra én, der selv har fået smadret en cykelhjelm ved nærkontakt med asfalten.

Men tilbage til festlighederne, min søster blev samlet op allerede klokken 6.20. 6.20!!! Og som det ses, havde de allerede været igang i et stykke tid. Gab, altså. Derfor var jeg ikke selv med til begivenheden, men heldigvis var min stedfortræder vaks med kameraet. Så jeg kunne slumre helt til klokken 7.


Men da dan lille pige kom hjem, var jeg klar. Det er dog som ud, at der ikke er så meget energi tilbage? Og så stank hun. Af barberskum, ikke røg og sprut, hæ hæ.


Det var dog som om, hun hurtigt genvandt energien og den truende adfærd.


Specielt over for den uskyldige fotograf. Og så havde hun ikke engang nogle karameller med hjem. Men heldigivis var der kage. Og is.

Og Blogger vil stadig ikke lade mig svare på kommentarer her på min egen blog. Altså.

5 kommentarer:

  1. Skønne billeder, ja sidste skoledag var en fed dag :)


    Kasper
    brunch i København
    http://brunchikøbenhavn.dk/

    SvarSlet
  2. HAHA, for FED udklædning altså :p

    SvarSlet
  3. Kasper: Ja det må man sige (:

    Trisse: Tak, jeg synes også, hun har været ret kreativ :p

    SvarSlet
  4. Cathrine: Min søster siger tak :p Så simpelt, og alligevel så fint (:

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)