søndag den 22. maj 2011

Ny badedragt

Sommeren nærmer sig med raske skridt, og i år syntes jeg, at jeg vil supplere min badetøjssamling med en badedragt. Så kan blufærdige mig føle sig lidt mere påklædt, hæ. Badedragter er bare en af de ting, der kan være svære at finde, hvis man har lidt krav og samtidig er en fattig studerende. Men Bilka er jo ikke et sted uden muligheder:


Næh, hvor fint! (: 169,- for denne blomstrede sag. Den har den helt perfekte udskæring for mig, og så er det altså genialt med øh, de der skåle(?) der er foroven. Det hele bliver jo holdt inde og oppe, hæ. Jeg kunne dog godt have tænkt mig en mere åben ryg, men kan kan jo ikke få alt, vel.
Den fås også i ensfarvet grå, hvis nogen skulle have interesse i det.




Men typisk mig ved jeg ikke helt, om jeg har fået den rigtige størrelse med hjem -_- Jeg følte ikke helt for at smide næsten alt tøjet i Bilkas lidt for åbne prøverum, så det blev over cowboybukser og det hele, hæ. Nå, jeg må bare derud i morgen og hapse en større med hjem.

Apropos problemer med størrelser, har jeg sendt begge plateau-ballerinaer fra Nelly tilbage og bliver nok også nødt til at bytte blondeblazeren. Suk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)