søndag den 29. maj 2011

Lørdagens fødselsdag


I går var jeg som sagt til fødselsdag ved min faster, der har madplanerne i orden. Det startede til kaffe, og der var lækre, lækre pandekager med frisk frugt. Og min søster i MIN kjole. Til gengæld havde jeg en af hendes bluser på, hæ hæ.


Og så blev det tid til aftensmad. Som jo nærmest var endnu mere mums. To slags salater, oksekød, noget øh, dressingagtigt noget og speltbrød. Uuhm. Det er sådan noget, der giver en lyst til at lave mad - ikke at jeg ikke gør det i forvejen, host. Men indtil videre undgår vi røg i køkkenet, for vi fik nemlig rester med hjem, hæ hæ.


Og så har fødselaren rigtig god tid til at bytte en af sine gaver, hø hø. Ellers fik hun også en masse søde, søde Poul Pava-skåle, som det ses på billedet. Jeg var parat til at smide det hele ind i bilen og stikke af, men det mente min far ikke var en specielt god ide. Så må jeg jo bare vinde i lotto i stedet.

2 kommentarer:

  1. Mums, det ser lækkert ud, alt det mad :)

    Emma

    SvarSlet
  2. Det var det absolut også, problemet var bare lidt at stoppe med at spise, ha ha (:

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)