søndag den 15. maj 2011

Sommerland Syd

I går var jeg med min søde arbejdsplads på forårsudflugt. Selvom jeg kun er en ydmyg stryge- og alt-mulig-pige, hjalp mine 5½ års anciennitet og altid vindende væsen mig til en indbydelse, ha ha. 


Turen gik til Sommerland Syd, og da diverse vejrudsigter havde lovet massiv regn hele dagen, var vi indstillet på, at det var sådan her, det ville blive. Ikke at det slog mig ud - med vandfast mascara og mit lilla regntøj var jeg klart til alt:


Men hvad skete der så? Der gik omkring 20 minutter, og ikke nok med, at det holdt op med at regne, solen begyndte endda at skinne med jævne mellemrum. Det var så efter, at vi havde prøvet en forlystelse oppe i det åbne med selskab af vild regn og hagl, ha ha.


PLASK! Min kvalmetærskel og lyst til forlystelserne hænger desværre ikke helt sammen, så efter at have prøvet lidt for vilde ting, måtte jeg desværre holde en pause - og jeg var endda den yngste, altså ;)


Vi var mange der prøvede, men kun én kom hele vejen rundt. Jeg var derimod ved at få brækket tæerne, da det yderste af min gummistøvle kom i klemme mellem pedalen og cyklen. Pedalerne kørte nemlig stadig rundt, når man havde sluppet taget og ventede på, at cyklen stoppede. Avs.

Det var en rigtig hyggelig tur, men desværre er Sommerland Syd ved at være lidt for nedslidt. Min yndling, den gamle rutsjebane, var blevet erstattet af noget, de vist havde hugget fra et tysk, omrejsende tivoli. Æv. Vi tager Disneyland næste gang, hæ hæ.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)